đ Kurs: Kundservice i chatt
Varmt vÀlkommen pÄ Kundos populÀra utbildning i kundservice via chatt med experten Maria Backsell frÄn TeleCoaching!
Kundservice via chatt Ă€r efterfrĂ„gat av bĂ„de kunder och kundservice!Â
Men vi vet ocksÄ att mÄnga kÀnner osÀkerhet inför denna snabba och delvis nya kanal. Vilka krav stÀlls pÄ organisation och verktyg, och vilka förvÀntningar har kunderna?
Oavsett dom du Àr nybörjare eller en rutinerad chattare i kundservice hjÀlper den hÀr utbildningen dig att öka förstÄelsen för kanalens speciella förutsÀttningar och du fÄr mÄnga praktiska tips.
Ur kursinnehÄllet:
- Fördelar och fallgropar med chatt
- RÀtt förutsÀttningar: planering och verktyg
- Svarstider och kundens förvÀntningar
- Metodik och skrivteknik: 5 steg för en god kundupplevelse i chatt
- Förmedla olika kÀnslor med hjÀlp av ordval
- Skapa en inbjudande, lÀttlÀst text
- SĂ„ hanterar du de svĂ„rare fallen â att bemöta arga kunder
Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktiska övningar. Efter utbildningens slut kommer du ha full koll pÄ fördelar och fallgropar med chatt, ha ökat din kunskap kring hur du skapar en bra chattkonversation och veta hur du ska trÀna vidare för att bli en Ànnu bÀttre chattare.
Har du nÄgra frÄgor Àr du vÀlkommen att höra av dig till oss pÄ events@kundo.se
Vi bjuder sĂ„klart pĂ„ fika!Â
Pris & information
Som kund till oss har du rabatt pÄ vÄra utbildningar!
Kund till Kundo eller TeleCoaching | 2500 kr/person |
Inte kund till Kundo | 3100 kr/person |
Grupprabatt 7-10 pers, kund till kundo | 15000 kr/grupp |
KurstillfÀllen 2020
Alla kurstillfÀllen hittar du pÄ kundo.se/kurser
Passar inget tillfÀlle? Vi hÄller ocksÄ denna utbildning pÄ plats hos er. Kontakta success@kundo.se sÄ hjÀlper vi dig!